HeatNordicin yleiset ostoehdot

Kaikki verkkosivustolla ilmoitetut hinnat ovat (EURO) ja ne sisältävät arvonlisäveron (ALV). Tilauksesi kokonaishinta lasketaan automaattisesti valintojen perusteella ja se ilmoitetaan ennen kuin vahvistat tilauksen.

ALV sisältyy kaikkiin hintoihin. Klarna hoitaa kaikki maksumme. Maksutavasta ei tule lisäkuluja. Asiakkaana voit maksaa kortilla, suoralla maksulla ja laskulla sekä yksityisasiakkaana myös maksaa osamaksulla. Laskun maksuaika on 14 päivää ja siitä päivästä, jona tavarat lähetetään HeatNordicilta. Jos maksu epäonnistuu, siihen lisätään 6,00 € muistutusmaksu ja 25,5%: n viivästyskorko. Jos et ole käynyt kauppaa Klarnan kanssa aiemmin, ostotiedossa tehdään luottotarkastus, jotta voimme tarkistaa luottoluokituksen. Klarna täyttää PCI DSS -vaatimukset ja heillä on SSL-varmenteet.

Paketti noutopisteeseen – 0 EURO (jos tilaus on pienempi kuin 46 EURO, niin toimituskulut ovat 9 EURO)

Haet paketin DHL:n noutopisteestä. Noutopiste riippuu kokonaan kuljetusliikkeestä. Toimitusaika 1–3 päivää.

Kotiinkuljetus ilman saapumisilmoitusta – 0 EURO

Toimitusaika 1–3 arkipäivää. Tuote toimitetaan lavalla suoraan kotiisi, toimitus tapahtuu klo 9–17 arkipäivisin. Jos kukaan ei ole kotona, lava jätetään oven eteen.

Kotiinkuljetus saapumisilmoituksen kanssa – 14 EURO

Toimitusaika riippuu postinumerostasi. 1–3 arkipäivää varastostamme lähimpään lastauskeskukseen. Lähetyksen toimitus riippuu päivistä, jolloin Bring toimittaa kotiinkuljetuksia alueellasi. Bring soittaa sinulle 30 min ennen toimitusta, jolloin voitte sopia, miten toimitus ratkaistaan.

Lakisääteinen palautusoikeus ja laajennettu palautusoikeus ”avokaupan” kautta

Kuluttaja-asiakkaana verkkokaupoissa sinulla on normaalisti 14 päivän palautusoikeus etäsopimuksista ja toimitilojen ulkopuolella tehdyistä sopimuksista määräävän lain (2005:59) mukaisesti. Olemme päättäneet pidentää lakisääteisen palautusajan 30 päivään ”avokaupan” kautta. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus purkaa kauppa 30 päivän kuluessa (14 päivän sijasta) siitä hetkestä, kun otit tuotteen fyysisesti haltuun; tai jos tilasit useita tavaroita, 30 päivän kuluessa siitä hetkestä, kun sait viimeisen tuotteen fyysisesti haltuusi.

Jos haluat palauttaa tuotteen avoimen kaupan ehtojen mukaan, sinun on ilmoitettava HeatNordic.fi:lle 30 päivän kuluessa, että haluat purkaa kaupan, ja sitten palautettava tuote HeatNordic.fi:lle. Viestissäsi on käytävä ilmi, että kadut ostoa ja että tuote on täysin käyttämätön. Katso Palautus-osiosta lisätietoja palautuksen rekisteröimisestä ja tuotteen palauttamisesta, jotta palautusasiasi voidaan käsitellä mahdollisimman nopeasti. 

Kun hyödynnät palautusoikeuttasi:

Olet velvollinen pitämään tuotteen yhtä hyvässä kunnossa kuin se oli silloin, kun vastaanotit sen. Et saa käyttää sitä, mutta voit tietysti tutkia sen huolellisesti. Jos tuote vaurioituu tai katoaa huolimattomuuden takia, menetät palautusoikeuden.

Annamme kaikille tuotteille vähintään 2 vuoden takuun, ja jos tuotteessa ilmenee ongelmia takuuaikana, korvaamme sen uudella vastaavalla tuotteella ja palautamme viallisen tuotteen. HeatNordic.fi maksaa lähetys- ja palautuskulut. Joillakin tuotteilla on pidempi takuuaika, tämä mainitaan tuotekuvauksessa.

Tuote on tutkittava välittömästi toimituksen yhteydessä, jotta kuljetuksessa vahingoittuneet tai hävinneet tuotteet voidaan reklamoida. Jos tuote on vahingoittunut toimituksen yhteydessä, sinun on ilmoitettava siitä meille suoraan osoitteeseen info@heatnordic.fi. Liitä mukaan kuva pakkauksesta ja tuotteen vaurioista.

Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen ilman ilmoitusta, kuljetusliike vain toimittaa tuotteesi. Jos tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sille on vaikea tehdä mitään. Kuljetusliike kiistää kaiken vastuun ilman ilmoitusta toimittamistaan tuotteista.

Palveluasioissa ota yhteyttä HeatNordicin asiakaspalveluun. Ota ensisijaisesti yhteyttä osoitteeseen info@heatnordic.fi. Käsittelyn helpottamiseksi varmista, että tilausnumerosi on käsillä.

Tuote on tutkittava välittömästi toimituksen yhteydessä, jotta kuljetuksessa vahingoittuneet tai hävinneet tuotteet voidaan reklamoida. Jos tuote on vahingoittunut toimituksen yhteydessä, sinun on ilmoitettava siitä meille osoitteeseen info@heatnordic.fi. Liitä mukaan kuva pakkauksesta ja tuotteen vaurioista. Jos olet valinnut kotiinkuljetuksen ilman ilmoitusta, kuljetusliike vain toimittaa tuotteesi. Jos tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sille on vaikea tehdä mitään. Kuljetusliike kiistää kaiken vastuun ilman ilmoitusta toimittamistaan tuotteista.

HeatNordic voi vaatia takaisin mahdolliset lähetys- ja tarkastuskustannukset, jos palautettu tuote osoittautuu virheettömäksi tai vauriot eivät muuten kuulu HeatNordicin vastuun piiriin. HeatNordic vastaa palautuskustannuksista korjauksen yhteydessä, jos oikeamuotoinen valitus tehdään takuuajan tai lakisääteisen valitusajan sisään. Ota yhteyttä HeatNordicin asiakaspalveluun osoitteessa info@heatnordic.fi avataksesi palvelutapauksen.

Kun teet tilauksen verkkokaupassamme, ilmoitat henkilötietosi. Rekisteröinnin ja tilauksen yhteydessä hyväksyt, että säilytämme ja käytämme tietoja liiketoiminnassamme täyttääksemme kanssasi tehdyn sopimuksen. Yleisen tietosuoja-asetus GDPR:n mukaan sinulla on oikeus nähdä tiedot, jotka olemme rekisteröineet sinusta. 

Lisäksi voit milloin tahansa pyytää henkilötietojesi korjaamista, estämistä tai pysyvää poistamista siltä osin kuin ne ovat vääriä. Huomioi kuitenkin, että jos laki edellyttää tietojen tallentamista, tietojen käsittely voidaan vain estää.

Voit ottaa yhteyttä meihin osoitteeseen info@heatnordic.fi, jos haluat käyttää yllä olevia oikeuksiasi, tai sinulla on kysymyksiä tietosuojakäytännöstämme. 

Tämä verkkokauppa käyttää evästeitä 25. heinäkuuta 2003 annetun Electronic Communications Act -lain nojalla. Eväste on tietokoneellesi tallennettu pieni tekstitiedosto, joka sisältää tietoja, joiden avulla verkkokauppa tunnistaa ja seuraa käyttäjiä. Evästeet ovat istuntoevästeitä ja evästeitä, jotka tallennetaan pysyvästi tietokoneellasi. Kun vierailet verkkokaupassa ensimmäistä kertaa, selaimellesi annetaan istuntoeväste, joka on ainutlaatuinen ja joka erottaa sinut käyttäjänä muista käyttäjistä. Verkkokaupan käyttö edellyttää, että evästeet on sallittu selaimessa. Tämän tyyppisten evästeiden avulla sinä vierailijana saat paremman kokemuksen ja tuen, ja evästeet eivät tallenna mitään henkilökohtaisia tietoja sinusta. Evästeet voidaan poistaa. Tässä verkkokaupassa evästeitä käytetään esimerkiksi seuraamaan ostoskoriasi, asetuksiasi ja käymiäsi sivuja paremman asiakaskokemuksen ja tuen tarjoamiseksi.

Paketit – Kaikki alle 35 kg painavat paketit toimittaa Bring suoraan varastostamme maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin

Lavat – Kaikki yli 35 kg painavat paketit lähetään lavalla ja ne toimittaa Bring suoraan varastostamme maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin 

Paketti 20 kg – toimitusaika on 1–3 työpäivää lähimpään DHL-toimipisteeseen siitä hetkestä, kun paketti lähtee varastostamme.

Kotiinkuljetus ilman saapumisilmoitusta – 0 EURO

Toimitusaika 1–3 arkipäivää. Tuote toimitetaan lavalla suoraan kotiisi, toimitus tapahtuu klo 9–17 arkipäivisin. Jos kukaan ei ole kotona, lava jätetään oven eteen.

Kotiinkuljetus saapumisilmoituksen kanssa – 14 EURO

Toimitusaika riippuu postinumerostasi. 1–3 arkipäivää varastostamme lähimpään lastauskeskukseen. Lähetyksen toimitus riippuu päivistä, jolloin Bring toimittaa kotiinkuljetuksia alueellasi. Bring soittaa sinulle 30 min ennen toimitusta, jolloin voitte sopia, miten toimitus ratkaistaan.

Lunastamattomat paketit

Pakettisi pysyy noutopisteessä 14 päivää ennen kuin se palautetaan meille. Lunastamattomista paketeista pidätämme oikeuden veloittaa sinulta palautuksen toimituskulut ja lähetys- ja käsittelymaksut, tällä hetkellä 14 EURO.

HUOM! Poikkeuksia voi esiintyä varastojen suuren kuormituksen yhteydessä tai kuljetusliikkeen viivästysten takia. Jos tuotteella on meille tietoisesti eri toimitusaika, se ilmoitetaan kyseisen tuotteen tuotetiedoissa.

Palautuksessa sitoudut siihen, että tavara on uudenveroisessa kunnossa ja kaikki lisävarusteet ovat mukana. Tuotetta saa testata vaikuttamatta tuotteen luonteeseen, ominaisuuksiin tai toimintaan. Jos tuote katsotaan käytetyksi enemmän kuin vain testausta varten tai jos lisävarusteita puuttuu, kieltäydymme vastaanottamasta palautuksen. Tuote lähetetään takaisin, ja mahdolliset toimituskulut veloitetaan. 

Reklamaatiot – Jos tuote palautetaan reklamaationa, viemme sen takaisin varastoon ja teknikkomme tarkastaa tuotteen. Jos tuote toimii ilman ongelmia, veloitamme toimituskulut ja lähetämme tuotteen takaisin sinulle. Jos tuotteessa on vika, lähetämme sinulle uuden tuotteen ja vastaamme kaikista toimituskuluista. 

Palautusoikeus – Jos haluat palauttaa tuotteen virheellisen oston takia, olet itse vastuussa toimituskuluista. Voimme auttaa sinua palautuksessa, mutta silloin hyvityksestä vähennetään toimituskulut.  Helpoimmin saat apua osoitteesta info@heatnordic.fi.

Kun palautus on saapunut varastollemme ja olemme tarkistaneet tuotteesi, maksamme hyvityksen.  Lue lisää sivulta www.ecc.fi.